=



k2: 40 sommen tot: 687
asdfasdfasdf.1011 324

               

50

 + =


3 + 3=



3=


0
1
2
3
4
   
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
   
15
16
17
18
19

Weet ik niet.
      
nog 1x
   



Analyse van 1 gemaakte sommen. Nog 29 te gaan.
50 Tafels tot 10. Tafels tot uitkomst 10.


Stippen
+som
xsom
2x2
2503519 s.
Pauze.
   
2x3
Nog niet
gemaakt.
   
2x4
Nog niet
gemaakt.
   
3x2
Nog niet
gemaakt.
   
3x3
Nog niet
gemaakt.
   
3x4
Nog niet
gemaakt.
   
3x2
Nog niet
gemaakt.
   
4x2
Nog niet
gemaakt.
   
3x2
Nog niet
gemaakt.
   
2x2
Nog niet
gemaakt.
   100% van 1 sommen goed
0 s.
+som
xsom
2x3
Nog niet
gemaakt.
   
2x4
Nog niet
gemaakt.
   
3x2
Nog niet
gemaakt.
   
3x3
Nog niet
gemaakt.
   
3x4
Nog niet
gemaakt.
   
3x3
Nog niet
gemaakt.
   
4x3
Nog niet
gemaakt.
   
3x3
Nog niet
gemaakt.
   
4x3
Nog niet
gemaakt.
   
2x2
Nog niet
gemaakt.
   
Alleen
xsom
2x3
Nog niet
gemaakt.
   
2x4
Nog niet
gemaakt.
   
3x2
Nog niet
gemaakt.
   
3x3
Nog niet
gemaakt.
   
3x4
Nog niet
gemaakt.
   
3x2
Nog niet
gemaakt.
   
4x2
Nog niet
gemaakt.
   
3x2
Nog niet
gemaakt.
   
4x3
Nog niet
gemaakt.
      
 100 % goed, van 1 gemaakte sommen,  NAN s. gemiddelde oplostijd, 27 Oct '21, 12:10
	35.172.217.174	2021-10-27	12:05:53	2x2	4	4	100%	1	NAN	keer_onder10	50	Tafels tot uitkomst 10.	


Deze leerstap (50).
Tafels tot uitkomst 10.

Een klassikaal lesprogramma dwingt de leermeester soms door te gaan naar deze leerstap. Kinderen die nog ongezien uitstekend tellend rekenen zijn daar nog niet aan toe. Keersommen zijn niet tellend op te lossen. Tot verbazin van velen vallen die kinderen nu dus door de mand: 'discalculie' en een aversie tegen getallen is geboren.

Geen link.


Naar alle 59 leerstappen.
Alle 59 leerstappen en 1406 sommen.