k2: 40 sommen tot: 687
asdfasdfasdf.1011 324

               

18

2+7=

0
1
2
3
4
   
5
6
7
8
9
10

Weet ik niet.
      
nog 1x
   



Analyse van 1 gemaakte sommen. Nog 19 te gaan.
18 Plus tot 10. Som optellen.


dubbel
kennen
1+1
Nog niet
gemaakt.
   
2+2
Nog niet
gemaakt.
   
3+3
Nog niet
gemaakt.
   
4+4
Nog niet
gemaakt.
   
5+5
Nog niet
gemaakt.
   
dubbel
gebruiken
3+2
Nog niet
gemaakt.
   
2+3
Nog niet
gemaakt.
   
3+4
Nog niet
gemaakt.
   
4+3
Nog niet
gemaakt.
   
5+4
Nog niet
gemaakt.
   
wissel
gebruiken
3+6
Nog niet
gemaakt.
   
3+5
Nog niet
gemaakt.
   
4+5
Nog niet
gemaakt.
   
2+7
Nog niet
gemaakt.
   
2+5
Nog niet
gemaakt.
   
overig
4+3
Nog niet
gemaakt.
   
5+4
Nog niet
gemaakt.
   
2+4=4
2571051 s.
Pauze.
   
5+3
Nog niet
gemaakt.
   
4+5
Nog niet
gemaakt.
   0% van 1 sommen goed
0 s.
 0 % goed, van 1 gemaakte sommen,  NAN s. gemiddelde oplostijd, 28 Oct '21, 07:10
	3.235.179.111	2021-10-28	07:30:03	2+4	4	6	0%	1	NAN	optellen_tot10_analyse	18	Som optellen.	


Deze leerstap (18).
Som optellen.

Deze sommen controleren of het kind niet meer telt maar ook echt rekent.

Pas dan kan de volgende belangrijke stap genomen worden namelijk over tien met splitsen rond tien. Als je goed kijkt kun je zien of het kind nog telt. De handen gaan bijvoorbeeld onder tafel of het hoofd beweegt wat tijdens het tellen. Maar je kunt het ook aan de reactietijden in de analyse zien.

Geen link.


Naar alle 59 leerstappen.
Alle 59 leerstappen en 1406 sommen.